dinsdag 25 augustus 2015
Nieuw-WeerdingeToen ik vanmiddag net na de brandweer op het adres van de hulpverlening in Nieuw-Weerdinge ter plaatse kwam wou ik mijn auto veilig in de berm parkeren. Echter zat er een dikke boomstronk in het hoge gras verscholen die mij totaal niet was opgevallen. Ik reed dus tegen deze boomstronk aan met flinke schade als gevolg. Ook kwam er stoom vrij wat op rook leek. De brandweer van Ter-Apel schoot mij direct te hulp, waarvoor nogmaals dank. Naast de bumper, bodemplaat en verlichting schade raakte er o.a ook de koelvloeistof en waterleiding kapot. Wat voor schade er verder nog aan zit moet nader inspectie bij het schade bedrijf uitwijzen. Mijn auto liep dusdanige schade op dat ik niet verder kon rijden. Bergingsbedrijf Koolen uit Emmen kwam om mijn Seat af te slepen en naar een schadebedrijf te brengen. Gelukkig ben ik all risk verzekerd maar toch zal de gemeente Emmen aansprakelijk worden gesteld.
Foto's en tekst gemaakt door: Hendrik Buseman




Site in beheer van Chantal Geertsema. - . Mogelijk gemaakt door Blogger.

Wespen bestrijding omgeving Stadskanaal

Wespen bestrijding omgeving Stadskanaal
BEL: 06-51636589

Stadskanaal

Stadskanaal
Krinkie Speijer

Email Media Stadskanaal

Heeft u een tip, nieuws of foto's die u graag wilt delen met de bezoekers van Media Stadskanaal. Stuur ons dan een email via onderstaande knop.