dinsdag 11 februari 2014
Even een persoonlijk bericht. 

In januari een brief gekregen van de gemeente met een statusformulier. Op dat formulier moest ik mijn gegevens controleren/aanpassen en met mn loonstrook opsturen. Zeer op tijd hadden ze dit verwerkt en had ik eindelijk mijn uitkering optijd. Nu kreeg ik vandaag een brief dat ik bovenstaande nog niet heb ingeleverd en als ik dat niet opstuur voor de 17e krijg ik een boete van €150,- . Donderdag als ze weer op kantoor zitten maar eens ff bellen en vragen hoe ze iets kunnen verwerken wat ik volgens hun nooit optijd heb opgestuurd... Gemeente Stadskanaal is goed bezig. Tweede keer in drie maand tijd dat ze dreigen met een boete omdat ze mn papieren kwijt zijn.... Werken naast je uitkering brengt je enkel ellende en financiele problemen. 
Al bijna 4 weken zit ik in de ziektewet omdat door alle stress mn ziekte v crohn erger is dan sinds mn diagnose.

~ Chantal Geertsema

Site in beheer van Chantal Geertsema. - . Mogelijk gemaakt door Blogger.

Wespen bestrijding omgeving Stadskanaal

Wespen bestrijding omgeving Stadskanaal
BEL: 06-51636589

Stadskanaal

Stadskanaal
Krinkie Speijer

Email Media Stadskanaal

Heeft u een tip, nieuws of foto's die u graag wilt delen met de bezoekers van Media Stadskanaal. Stuur ons dan een email via onderstaande knop.